Breaking News
Loading...

Monday 19 January 2015

सुदीप डल्लाकोटी का ५ गजलहरु

गजल १

मायाको बहस हुने अदालत हुने भए
कार्बाही स्वरुप सर्बस्व जफत हुने भए

हर्जना उन्ले पक्कै धेरै तिर्नु पर्थ्यो होला
यो दिलमा मायाको ठुलो खत हुने भए

लाउदै छोडदैन थियो होला कसैले पनि
छोड्नेलाई सार्है आपत बिपत हुने भए

मैले पनि रङिन सन्सार बनाउथे होला
सानो तिनो कुरामा उनि सहमत हुने भए

गजल २

आमाले छोरालाई चिन्यो ज्यानमारा बाट
पहिला पनि बिचलित भाथ्यो पारा बाट

असको नाम्मा घरमा खुकुरी बोकेर हिड्दा
पटक पटक डर भाथ्यो बाबुलाई नारा बाट

बा-आमा प्रती पट्क्कै दया देखिएन यहाँ
बा-आमाको दिन बित्यो आसुको धारा बाट

आमाको सिउदोको सिन्दुर खोसिएको कुरा
बाबुको हत्या भाथ्यो खुकुरिको सहारा बाट

गजल ३

तिमी छौ र मेरो, सारा संसार छ
माग मेरो यो प्राण्,दिन तयार छ

माग मात्र एक चोटि, मागी हेर
मुटु झिकेर दिन्,मलाई हतार छ

बिश्राम लिएको छैन,मैले पट्क्कै
दिलमा सन्चित माया,अपार छ

लुकाएको छैन मैले,छुपाएको छैन
टोल छिमेक, दुनियालाई प्रचार छ

गजल ४

देख्नै छौ धुवा तिम्ले, खुल्ला ति आकाशमा
मलाई लादा डोली चडाई, हरियो त्यो बासमा

सयौ जुन बाच्नु तिमी,हासी खुशी सधै भरि
नझार्नु है आसु तिम्ले,सास बिनाको लासमा

आसु थेक्न सकिएन्,आफ्नै आखा रसाएर
खेलबाड गर्यौ छुरा रोप्यौ,एक मुठी सासमा

खोज्या जस्तै रोज्या जस्तै, मैले यहाँ गरीदा
मृत्यु रोजे, स्वर्ग रोजे,तिम्रै सानो प्रयासमा

गजल ५

आफ्नै जिन्दगी नै निरास लाग्छ मलाई
पात झारेको बोट झै उदास लाग्छ मलाई

पालुवा देखिन मैले आफ्नै जिन्दगीको
छटपटिमा बाचिराको लास लाग्छ मलाई

मर्नु भन्दा बौलाहा हुनु बेस हुन्छ भन्छन्
अ्मृत भन्दा जहर नै प्यास लाग्छ मलाई

यती प्यारो हुँदैगाछ मृत्यु पनि आज भोली
बाच्नु भन्दा मर्नु नै खास लाग्छ मलाई

-सुदीप डल्लाकोटी
भण्डारा,चितवन

No comments:

 
Toggle Footer